Co to jest logo?

Logo jest unikalnym symbolem graficznym, dzięki któremu możemy identyfikować daną markę, firmę organizację, przedsiębiorstwo, czy produkt. Jako podstawowy znak rozpoznawczy pozwala stworzyć wyjątkową i niepowtarzalną tożsamość każdej marki. W obecnych czasach, logo jest ważnym narzędziem marketingowym i wizerunkiem biznesu, który już na pierwszy rzut oka, kreuje sposób jego spostrzegania. Występuje w trzech postaciach:

  • sygnetu,
  • logotypu,
  • pełnego logo.

Dlaczego dobry projekt logo jest tak ważny?

W aktualnym świecie multimedialnym moc dobrego projektu logo może przyciągnąć potencjalnych klientów do danej firmy. Sytuacja taka oczywiście korzystnie wpływa na jej rozwój, rozpoznawalność na rynku i pozwala łatwiej osiągnąć sukces. Trzeba mieć na uwadze, że to właśnie obrazy i grafika zostają zapamiętane szybciej przez odbiorców niż tekst. Dobry projekt logo jest jak magnez – przyciąga uwagę zainteresowanych klientów. Odpowiedzialne jest za budowę wizerunku marki już od samego początku. Dobry projekt logo charakteryzuje się minimalizmem, jasnym i prostym przekazem. Potrafi kreować wizerunek danej firmy, a dodatkowo wywołuje emocje (najlepiej pozytywne). Logo jest istotnym czynnikiem odpowiadającym za prosperowania firmy. Z pewnością oddziałuje i wpływa na jej sukces.

Dlaczego warto inwestować w profesjonalne logo?

Logo to narzędzie marketingowe współczesnego rynku – tylko profesjonalnie i dobrze zaprojektowane może wygrać z konkurencją. Dlatego też, warto zainwestować i zaufać profesjonalistom. To właśnie oni znają bardzo dobrze rynek marketingu i reklamy oraz techniki przemawiania do odbiorców. Orientują się doskonale w biznesie, środowisku konkurencji, czy pozycjonowaniu. Na podstawie przedstawionej wizji i pomysłów z pewnością stworzą unikatowe logo, które podkreśli indywidualność danej firmy i odróżni ją od innych.

Tylko profesjonalne logo ukaże profesjonalizm danego przedsiębiorstwa i wpłynie na siłę firmy zwiększając jej wiarygodność.

Inwestycja w profesjonalne logo, to nic innego niż inwestycja w  firmę i jej rozwój.

Przykładowe realizacje